zondag 11 mei 2014

Chantal Janzen weer lekkerste moeder van Nederland @ Bekende Nederlandse vrouwen


Chantal Janzen weer lekkerste moeder van Nederland

Voor de derde maal is Chantal Janzen uitgeroepen tot de lekkerste MILF van Nederland. Ruud de Wild heeft dit bekendgemaakt in zijn radioprogramma op 538.

Ruud belde de sexy blonde presentatrice in de uitzending om het goede nieuws te vertellen. Aanstaande zondag is het Moederdag en dat was voor Ruud de Wild reden om voor de zesde keer op zoek te gaan naar de lekkerste MILF onder de BN’ers.

Het was dit jaar een nek aan nek race. De top drie is: Chantal Janzen, Doutzen Kroes en koningin Maxima. Chantal (35) is moeder van zoon James.

Er zijn ruim 90.000 stemmen uitgebracht.

Chantal Janzen is de lekkerste moeder van 2014.

Dat heeft radio-dj Ruud de Wild woensdag bekendgemaakt. Elk jaar zoekt hij in de weken voor Moederdag (aanstaande zondag, geen dank) de lekkerste MILF. Het is de derde keer dat de blonde musicalster met de titel aan de haal gaat, eerder was ze al de lekkerste in 2009 en 2012.

De top drie wordt vervolmaakt door de bekende Nederlandse vrouwen Doutzen Kroes op twee en Koningin Maxima op drie. Vorig jaar was Nicolette van Dam nog de lekkerste. Janzen (35) is moeder van zoon James.

Chantal Janzen troeft Doutzen en Máxima af in MILF-verkiezing

Voor de derde keer is Chantal Janzen verkozen tot MILF (Mother I('d) Like to Fuck) van het jaar. Dat maakte 538-dj Ruud de Wild in zijn radioshow bekend. De verkiezing van de lekkerste bekende moeder van Nederland is voor de zesde keer gehouden.

Ieder jaar voor moederdag gaat De Wild op zoek naar de lekkerste 'MILF' onder de BN'ers. Meer dan 90.000 mensen brachten hun stem uit op de website van Radio 538. Het was een nek-aan-nek-race, maar de 35-jarige Chantal Janzen ging uiteindelijk met de winst naar huis. Op de hielen zit het zwangere topmodel Doutzen Kroes. Onze eigen Koningin Maxima maakt de top-3 compleet en is ook nog hot.

'Moeite met de titel'
Ruud de Wild belde de blondine vandaag in zijn uitzending om het goede nieuws te vertellen. De actrice voelt zich vereerd. 'Ik ben heel erg blij, de andere genomineerden zijn toch prachtige exemplaren. Ik ga het zo vieren met mijn collega's op de set van Divorce', vertelt de actrice. Of ze de titel de komende jaren weer kan waarmaken weet ze niet zeker. 'Ik doe mijn best, maar ik heb een beetje moeite met de titel', biecht ze schoorvoetend op. 'Ik vind het lastig...Tegen mijn moeder zeg ik maar dat ik een prijs heb gewonnen als Mom I'd like to Fancy, ze kan toch niet zo goed Engels', lacht Janzen. Een poging om de 'Fuck'-titel te laten aanpassen, wordt door De Wild direct van de baan geschoven. MILF is een slang voor Mother I('d) Like to Fuck (Nederlands: een moeder waarmee ik de liefde zou willen bedrijven): een vrouw van middelbare leeftijd die seksueel aantrekkelijk wordt gevonden door jongere jongens. Dit is op internet, twitter, facebook en social media gangbaar taalgebruik voor rijpere vrouwen. Hoewel het woord voor sommige misschien een wat negatieve bijklank heeft, is dit in de praktijk niet het geval, en wordt MILF alleen in positieve zin gebruikt.

Onder de genomineerden dit jaar behoorden verder Sylvie Meis, Wendy van Dijk, Nikkie Plessen, Nicolette van Dam, Playboy naakt model Katja Schuurman, Fajah Lourens en bloot model Nicolette Kluijver.

Janzen, moeder van de 5-jarige James, won de verkiezing al twee keer eerder, in 2009 en 2012. Vorig jaar droeg actrice Nicolette van Dam de titel en in 2010 was dj Fajah Lourens de meest sexy moeder.

 Chantal Janzen is woensdag dus al voor de derde keer uitgeroepen tot lekkerste moeder van Nederland. Van de landelijke zender Radio 538 kreeg de blonde presentatrice, die moeder is van zoon James, het predicaat milf 2014. Ze won eerder in 2009 en 2012.

Ruud belde Chantal (35) woensdag in de uitzending tussen 16.00 en 19.00 uur om haar te feliciteren. Wanneer haar zegereeks eindigt, weet Janzen niet.

"Misschien volgend jaar al", zei ze tegen presentator Ruud de Wild. "Ik doe m'n best, voor de rest kan ik er niet zo veel aan doen." Ze zegt wel enigszins moeite te hebben met de titel, vooral als ze moet uitleggen aan haar moeder wat die inhoudt. "Ik heb nu gezegd dat het 'mom I'd like to fancy' betekent. Zij is niet zo goed in Engels, dus ik vond het een fantastische oplossing."

Moederdag
De Wild gaat voor zijn radioprogramma al jaren op zoek naar de hotste moeders van het land. Via de website van zijn show kwamen volgens 538 ruim negentigduizend stemmen binnen. Doutzen Kroes eindigde als tweede en koningin Máxima als derde. Aanstaande zondag is het Moederdag en dat was voor Ruud de Wild reden om voor de zesde keer op zoek te gaan naar de lekkerste MILF onder de BN’ers.

In 2009 won Chantal Janzen, in 2010 Fajah Lourens, in 2011 Doutzen Kroes, in 2012 Chantal Janzen en in 2013 Nicolette van Dam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten