maandag 10 oktober 2011

Jennifer Hoffman in Mag ik u kussen, Bart Cannaerts betast borsten @ Bekende Nederlandse Vrouwen

Jennifer Hoffman in Mag ik u kussen, Bart Cannaerts betast borsten!
Leo Alkemade, Edo Brunner, en de excuus Belg Bart Cannaerts vechten zondag om de kus van bekende Nederlandse vrouw Jennifer Hoffman.
In de tweede aflevering van ‘Mag ik u Kussen’? proberen deze drie ridderlijke comedians de aantrekkelijke actrice Jennifer Hoffman met romantiek, poëzie, intelligentie en humor te verleiden. Onder leiding van presentator Art Rooijakkers wordt de kijker aan het eind van de show getuige van een voyeuristische kus aan de winnaar.
De Hoofse liefde herleeft en de grenzen van het flirten worden definitief verlegd in deze verleidingsshow. Acht stijlvolle vrouwen en een man in totaal; Victoria Koblenko, Do, Lauren Verster, Kim Feenstra, Anette Gerritsen, Susan Smit en Vigo Waas bieden in  ‘Mag ik u Kussen’? hoogst exclusief en eenmalig een kus van hun lippen.
Ze worden net als Jennifer Hoffman op een voetstuk gezet door een leger van ridders onder andere Jandino Asporaat, Martijn Koning, Murth Mossel, en Roué Verveer, strijden keihard om de kus.
In elke aflevering zal ook een Belgische comedian zich mengen in de strijd. De AVRO zendt Mag ik u Kussen? uit. Het format komt uit België, waar het de afgelopen drie seizoenen een groot succes was bij de Vlaamse omroep VRT.
Vanuit een intiem boudoir leidt presentator Art Rooijakkers één van hen naar een prachtige, exclusieve kus. In de eerste aflevering van het humoristische programma Mag ik u kussen? verlegt Jennifer Hoffman de grenzen van het flirten.

Bart Cannaerts betast borsten Jennifer Hoffman
Bart Cannaerts heeft gisteravond zijn entree in de Nederlandse versie van Mag ik u kussen op Nederland 3 niet gemist. In de tweede aflevering dong de Vlaamse stand-upcomedian samen met twee Nederlandse cabaretiers, Leo Alkemade en Edo Brunner, naar de gunsten van de knappe sexy actrice Jennifer Hoffman, onder meer bekend uit de serie Westenwind.
Cannaerts moest de felbegeerde kus aan Alkemade laten, maar hij ving wel iets anders. In het Vragenuur was Jennifer Hoffman zo onvoorzichtig te vragen: 'Bart, verras mij.' Cannaerts stond prompt op met de mededeling dat hij kon toveren.
'Ik kan je borsten laten bewegen zonder eraan te komen. Als het niet lukt, krijg je van mij deze vijf euro.' Na even de spanning te hebben opgebouwd, greep hij Jennifer Hoffman gewoon bij haar borsten, waarna hij doodleuk vaststelde: 'O spijtig, mislukt. Je krijgt vijf euro van mij.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten