dinsdag 2 december 2014

Geraldine Kemper bodypaint in Ruben vs Geraldine Canada @ Bekende Nederlandse Vrouwen

 
Geraldine Kemper bodypaint in Ruben vs Geraldine Canada

Wie is de beste Canadees?

Ruben gaat dit seizoen de strijd aan met niemand minder dan Geraldine! Ze pakte hun koffers en gingen helemaal naar Canada. Het is een keiharde strijd. Wie wint deze battle? Ruben... of Geraldine?

Ruben en Geraldine krijgen de opdracht om een show te bedenken met bodypaint-modellen. Ze moeten alles zelf regelen en de naaktmodellen worden door hen zelf beschilderd. Wie geeft de beste show?

Ruben en Gerrie gaan maandag bodypainten! #tettenschilderen

We gaan tieten bekliederen!
 
Bodypainten is het verven van een naakt lichaam, man of vrouw.

Wie kan het beste blote vrouwen en borsten beschilderen. Ruben of Geraldine? Yup. Een héle vervelende Ruben vs Geraldine.

Ruben vs Geraldine

In dit seizoen van Versus gaat Ruben Nicolai de strijd aan met sexy BNN-collega Geraldine Kemper. The battle of all battles wordt gestreden in Canada. Versus is voor Ruben een thuiswedstrijd, maar de avontuurlijke en enthousiaste Geraldine is, met haar survival-skills, een serieuze uitdaging. Wie kan het beste overleven in het grootste land van het Westelijk halfrond?

Ruben en Geraldine krijgen de opdracht om een hot show te bedenken met bodypaint-modellen. Ze moeten alles zelf regelen en de naaktmodellen worden door hen zelf beschilderd. Wie geeft de beste show?

Ruben vs Geraldine
Ruben en Geraldine moeten een eigen stuntshowreel maken waarin ze hun eigen stunts doen. Ze worden hierbij gecoacht en gejureerd door de beste stuntcoördinator van Canada: Danny Virtue. Paarden, vuur en explosies, alles komt voorbij, maar wie maakt de meeste indruk op Danny?

In dit seizoen van Versus gaat Ruben Nicolai de strijd aan met BNN-collega Geraldine Kemper. The battle of all battles wordt gestreden in Canada. Versus is voor Ruben een thuiswedstrijd, maar de avontuurlijke en enthousiaste Geraldine is, met haar survival-skills, een serieuze uitdaging. Wie kan het beste overleven in het grootste land van het Westelijk halfrond?

Ruben en Geraldine krijgen de opdracht om een show te bedenken met naakte bodypaint-modellen. Ze moeten alles zelf regelen en de naaktmodellen worden door hen zelf beschilderd. Wie geeft de beste show?

Geen RTL of SBS, Geraldine Kemper blijft bij BNN

Geraldine Kemper ziet het voorlopig nog niet zitten om de overstap naar een grote commerciële zender te maken. De blondine zit momenteel op haar plek bij BNN.

Geraldine Kemper is momenteel hét gezicht van jongerenomroep BNN, de 24-jarige presentatrice ziet daarom nog niet zitten om bij RTL of SBS aan de slag te gaan. “Als je mijn pakket nu ziet wat ik allemaal mag doen: dat kan geen enkele andere omroep me aanbieden. Dan verdien ik maar iets minder geld. Ik vind dit veel te leuk“, vertelt ze aan 3FM.
Spuiten en Slikken

Naast Spuiten en Slikken presenteert ze momenteel ook 3 Op Reis en Ruben vs Geraldine. Ik vind dit echt heel leuk. Ik bouw hier eerst nog aan en ik wil hier beter in worden. Ik vind Spuiten en Slikken Op Reis ook te gek.”
Geraldine Kemper

Geraldine Kemper is alweer een aantal jaar op televisie te zien, maar toch heeft ze niet het idee dat ze een échte BN’er is. “Ik ben niet zo heel veel te zien op de rode loper. Voor de bladen ben ik ook niet zo interessant. Het herkend worden blijft gek. Als mensen op een feestje met me op de foto willen, denk ik: hoezo?”
Playboy

Geraldine vertelt ook dat ze voorlopig nog niet naakt in de Playboy verschijnt. “Ik ben wel eens gebeld, maar weet nog niet of dit het moment is om het te doen. Misschien moet ik eerst 25 worden of zo. Of 26, of 27. Ik weet het niet.“

Ruben vs Geraldine

In een nieuw seizoen van Versus gaat Ruben Nicolai vanaf 3 november 2014 op NPO 3 de strijd aan met BNN-collega Geraldine Kemper.

The battle of all battles wordt gestreden in Canada. Versus is voor Ruben een thuiswedstrijd, maar de avontuurlijke en enthousiaste Geraldine is, met haar survival-skills, een serieuze uitdaging. Wie kan het beste overleven in het grootste land van het Westelijk halfrond? 

Talkshow
In de eerste aflevering zijn Ruben en Geraldine uitgenodigd om in een bekende Canadese talkshow een interview te houden. Hier krijgen zij hun allereerste Versus opdracht: ze moeten zelf een item produceren en monteren.

Ruben vs Geraldine is een televisieprogramma van BNN. Ruben Nicolai en Geraldine Kemper strijden tegen elkaar door middel van verschillende opdrachten. Het programma is een vervolg op Ruben vs Katja.

Het eerste seizoen begint op 3 november 2014 en speelt zich af in Canada.

BNN past aflevering Ruben vs Geraldine aan na ongeluk Haaksbergen

 BNN heeft een aflevering van het programma Ruben vs Geraldine aangepast. In de aflevering, die volgende week wordt uitgezonden, zat een item over monstertrucks.

Dit is opgenomen vóór de ramp in Haaksbergen en speelde zich af in Canada. De omroep heeft nu besloten om dit item weg te laten, aldus BNN.

"Ondanks dat het een spannende opdracht was en we alle veiligheidsmaatregelen in acht hebben genomen, vinden wij dat we het richting iedereen die dit verschrikkelijke ongeluk nog op z'n netvlies heeft staan niet kunnen maken om dit uit te zenden", aldus BNN in een reactie.

Hierdoor is de aflevering van het programma, waarin Ruben Nicolai en Geraldine Kemper het tegen elkaar opnemen, tien minuten korter dan anders.

Ruben Nicolai en Geraldine Kemper hebben hun koffers gepakt. Het presentatieduo zit op dit moment in Canada voor de opnames van het BNN-programma Ruben versus Geraldine. Nietsvermoedend kwamen de twee plotseling in een lokale televisieshow terecht.

In het programma nemen Ruben en Geraldine het tegen elkaar op door middel van verschillende opdrachten. Voor één van de opdrachten schoven de bikkels aan in een Canadese televisieshow waar ze de eerste opdracht kregen van het nieuwe seizoen: maak een tv-item voor Canadese kijkers.

Het is voor Geraldine het eerste seizoen dat ze het programma presenteert. Eerder nam Ruben het op tegen Sophie Hilbrand en Katja Römer-Schuurman.

Het nieuwe seizoen van Ruben versus Geraldine is dit najaar te zien bij BNN op Nederland 3.

Geraldine maakt gehakt van Ruben in nieuw seizoen versus

Geraldine Kemper wordt in 2009 ontdekt als meisje voor de televisie in Sterretje Gezocht. Sindsdien is ze onder de pannen bij BNN, in eerste instantie met allemaal kleine klusjes. Maar anno 2014 mag ze volop aan de slag. Dit weekend was ze al te zien in 3 Op Reis en Spuiten & Slikken, vanaf vanavond maakt ze deel uit van personality-programma Ruben vs Geraldine.

Het versus-concept is al zeker niet nieuw meer, heel wat BNN-gezichten hebben zich aan de competitie gewaagd. BNN lijkt telkens tot de conclusie te komen dat Ruben Nicolai toch wel een heel prettig figuur is voor het programma. De ervaren battler neemt het nu dus op tegen ‘groentje’ Geraldine. Het decor van Ruben vs Geraldine is Canada.

Ze doen mee aan een wereldcontest houthakken, stampen binnen no-time een bodypaintshow uit de grond en survivallen in de woeste natuur.

Ruben: “Versus is weer erop en erover. En deze keer tegen iemand die een stuk soepeler in de heupen is dan ik, dus ik moet vol aan de bak! Vancouver en de omliggende natuur vormen een schitterend decor voor deze intensieve strijd, die ik op intelligentie alleen al zou moeten winnen…” Geraldine: “Ruben heeft al heel wat edities achter de rug, maar heeft het programma nog nooit gewonnen. Wat dat betreft heb ik dus weinig te vrezen. Toch zal het geen makkie worden: ik sta met knikkende knieën als ik een podium op moet, terwijl Ruben dan helemaal in zijn element is. Geef mij maar fysieke opdrachten. Daarbij maak ik gehakt van ‘m!”

Ruben en Geraldine krijgen de opdracht om een show te bedenken met bodypaint-modellen. Ze moeten alles zelf regelen en de naaktmodellen worden door hen zelf beschilderd. Wie geeft de beste show?

Ruben en Geraldine gaan vanaf vanavond de strijd met elkaar aan in Canada. De presentatoren gooien alles in de strijd voor de overwinning van Ruben vs Geraldine. Ze doen mee aan een wereldcontest houthakken, stampen binnen no-time een bodypaintshow uit de grond en survivallen in de woeste natuur. In een nieuw seizoen van Versus gaat Ruben Nicolai de strijd aan met BNN-collega Geraldine Kemper in Canada. Versus is voor Ruben bekend terrein, maar met al haar survival skills is Geraldine een serieuze tegenstander. Wie sleept de buit binnen in het grootste land van het Westelijk halfrond? Ruben vs Geraldine is vanaf 3 november iedere maandag om 21.20 uur te zien bij BNN op 3.

Ruben: "Versus is weer erop en erover. En deze keer tegen iemand die een stuk soepeler in de heupen is dan ik, dus ik moet vol aan de bak! Vancouver en de omliggende natuur vormen een schitterend decor voor deze intensieve strijd, die ik op intelligentie alleen al zou moeten winnen…"
 
Geraldine: "Ruben heeft al heel wat edities achter de rug, maar heeft het programma nog nooit gewonnen. Wat dat betreft heb ik dus weinig te vrezen. Toch zal het geen makkie worden: ik sta met knikkende knieën als ik een podium op moet, terwijl Ruben dan helemaal in zijn element is. Geef mij maar fysieke opdrachten. Daarbij maak ik gehakt van ‘m!"

In de eerste aflevering zijn Ruben en Geraldine te gast bij een bekende Canadese talkshow. Van de host krijgen ze de opdracht om een tv-item te maken over “de Canadezen”. Ruben gooit zijn charmes in de strijd. Hij besluit de presentatrice te vleien en belandt uiteindelijk zelfs in het penthouse van haar vriendin.
 
Een spraakmakend filmpje gegarandeerd. Geraldine pakt het anders aan. Zij raakt aan de praat met een pompbediende en wordt uitgenodigd bij haar thuis. Geraldine denkt hiermee een item te kunnen maken over de typische Canadees. Eenmaal in het huis blijkt dat deze dame toch niet bepaald de doorsnee Canadees is die Geraldine voor ogen heeft. De volgende dag zitten de twee kemphanen in spanning voor de tv. Welk filmpje wordt op de Canadese televisie uitgezonden en wint daarmee de eerste aflevering?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten